نوجوانان ایران زمین
نوجوانان ایران زمین
همه چیز برای نوجوان 
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان نوجوانان ایران زمین و آدرس nojavany.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

 توپ یورو 2012

 آدیداس، حامی رسمی مسابقات جام ملت های اروپا، یورو 2012، که 8 ژوئن (19 خرداد) آغاز خواهد شد. توپ مخصوص این مسابقات را معرفی کرده است. این توپ که آخرین نمونه نسل «تانگو» است و «تانگو 12» نام گذاری شده، برای نخستین بار در دسامبر سال گذشته میلادی معرفی شد و قرار است در مسابقات جام ملت های اروپا که در اوکراین و لهستان برگزار خواهد شد، جای جابولانی، توپ مخصوص مسابقات جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی را بگیرد. جابولانی پس از مسابقات جام جهانی سال 2010 با انتقادات بسیاری مواجه شد و بسیاری رفتار غیرمنتظره آن را که به ویژه برای دروازه بانان دردسرآفرین شده بود، به باد انتقاد گرفتند.


ازجمله دیوید جیمز، دروازه بان تیم ملی انگلیس آن را «افتضاح» خوانده است. آدیداس اما توپ جدیدش را که دو سال برای طراحی آن زمان صرف کرده است. برای تیم های مطرح لیگ های اروپایی همچون چلسی، میلان، بایرن مونیخ و رئال مادرید فرستاده است تا بازیکنان این تیم ها آن را امتحان کرده و از هرگونه اشتباه احتمالی در طراحی و ساخت آن جلوگیری شود.

همچنین توپ های تانگو 12 برای بازیکنان 16 تیم حاضر در رقابت های یورو 2012 فرستاده شده است تا آنها هم بتوانند به بازی با این توپ منحصر به فرد عادت کنند. تانگو 2012 از مواد باکیفیت بسیار بالا ساخته شده است (70 درصد پولیرتان و 30 درصد چرم مصنوعی) و راحت تر می توان کنترلش کرد و با آن بازیکنان حریف را دریبل زد.

همچنین در تمام آزمایشات فیفا، ازجمله آزمایش های وزن، اندازه و طراحی بالاترین امتیاز را کسب کرده است. بدین ترتیب تانگو 12 برای بازی در شرایط مختلف جوی و مدت های طولانی مناسب است.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 3 تير 1391برچسب:, ] [ 12:42 ] [ علی و صالح ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

سلام من علی افشاری هستم و با دوستم صالح سلطانی در مدرسه ی اژه ای 2 پایه ی سوم مشغول تحصیل می باشیم.
آرشيو مطالب
امکانات وب
ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 13
بازدید ماه : 47
بازدید کل : 76111
تعداد مطالب : 29
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1


بازی آنلاین




استخاره آنلاین با قرآن کریم




آپلود نامحدود عکس و فایل

آپلود عکس

تماس با ما
Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت